Nowe Media: nowa platforma dla branży mody

Nowe Media: nowa platforma dla branży modyNowe Media-to termin, złapać 21 wieku. Bardzo szeroko, nowe media-to coś związanego z internetem i interakcji między technologią, obrazów i dźwięku. To o tym, że cyfrowe, i ma cechy manipulują, pracy w sieci, gęsta kompresją i interaktywne. Różne formy nowych mediów: internet, strony internetowe, komputer, multimedia, gry komputerowe, płyty cd i DVD. Liczba użytkowników internetu rośnie w bardzo szybkim tempie. Według przedstawiciela narodowego sondażu pew research center i internet-projekt amerykańskiej życia, około 70 procent dorosłych amerykanów w wieku 18 lat i starsze mają prędkość połączenia szerokopasmowego w domu według stanu na maj 2013. Indie ma 3-cie co do wielkości użytkowników internetu, po Chinach i USA według raportu NASDOC: prędk, 2013.

Internet to jedna z form nowych mediów, które wykorzystujemy szeroko. Mówimy: człowiek to zwierzę społeczne. Mówimy o ludziach cyfrowych zwierząt. Jesteśmy tweety, retweets, dzielić, dodawać, pobierać, komentować, jak mówią, śledź i aktualizacja 24/7. Dla nas, być społecznym oznacza przejście na technologie cyfrowe w świecie Facebook, Twitter, Instagram, pinterest, tumblr i LinkedIn, z którymi najczęściej używanych serwisów społecznościowych. Nie tylko nasze życie społeczne staje cyfrowej sieci, cały nasz styl życia też staje się stopniowo pod wpływem internetu. Ludzie, czat, forum dyskusji i forów na mikro-blogów internetowych, czytać książki, czasopisma, gazety w internecie, zakupy w internecie, e-mail i korzystać z różnych wyszukiwarek ani za co wszyscy chcą wiedzieć, jak na swoich telefonach lub tabletach. Social media-to najbardziej popularna forma nowych nośników używanych do wirtualnej komunikacji, która pozwala pozostać w kontakcie ze wszystkimi znajomymi, kolegami i znajomymi za pomocą naciśnięcia jednego przycisku.

Social media i moda

Przemysł mody korzysta z mediów społecznościowych jako przyszłościowej platformy do komunikowania się z klientami bezpośrednio. Social media jest używany marek wszystkich kategorii. On również odegrał ważną rolę w pomaganiu w branży mody wyjść na znacznie szerszej bazy klientów przy niższych kosztów i większej obecności w świecie cyfrowym. Wszystkie modne marki i projektanci istnieje strona Facebook, Twitter i Instagram rachunków. Marki zaczęły również przeglądać swoje zbiory wyłącznie na pinterest.

Aby stymulować wzrost, aby być bardziej ekskluzywny, i, aby zwiększyć doświadczenie marki online użytkownika, elitarnych marek Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Burberry uruchomiła własną sieć społeczną. Chanel wraz ze swoim serwisem społecznościowy także uruchomiła aplikację z Apple, gdzie ona pozwala nadrobić zaległości na najnowszych wiadomości, oglądać filmy pret-a-porter pokazuje, przeglądać wygląda, a także znaleźć sklepy w pobliżu. DKNY z wykorzystać Instagram do komunikacji jeden-do-jednego z kibicami.

Burberry wykorzystał snapchat, aby wydobyć go na wiosnę/lato 2016 kolekcji cały dzień, zanim trafi na podium. Tommy Hilfiger Wiadomości 360-stopniowe filmy na Twitterze.

Doskonałym przykładem interaktywnej komunikacji z klientami firmy Burberry “Art-kampanii rów”, gdzie ludziom proponowano przesłać zdjęcia z siebie noszenie pkt-ich podpisy Burberry w płaszczu. Fotograf i bloger z fotografował ludzi na ulicach nosić тренчкот. To pozwoliło im komunikować się z klientami w nowy i prawdziwy poziom.

Social media otworzyły drzwi dla nowych i nowych projektantów z małym budżetem, aby zachęcić ich kreatywność i wkład w świat mody aktywnie zostaje włączona w sieć. Projektanci i modne teraz na rynku są same w sobie bezpośrednio do klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych i stopniowo budować lojalność wobec marki ze względu na przyjazne i dostępne w portalach społecznościowych. Ostatnio Masaba Gupta i Oscar De La renta na żywo pokazy na Instagram i pinterest. Projektant Misha Nonoo wykorzystać Instagram do zaprezentowania pełnej kolekcji wiosna/lato 2016.

Był czas, kiedy nadszedł inspiracji projektanta z podróży lub, być może, czasami muza. Teraz projektant woli odbyć szybką podróż przez niektóre strony internetowe, z wyznawcami ich podróży kumpli. Jak Claire Waite Keller, Chloe, zauważyła: “deska nastroju, że zajęło by kilka tygodni poważnych badań teraz można zebrać w dzień na Instagram. Tempo branży fashion dzisiaj było trudno znaleźć czas dla podróży poza wirtualnego rodzaju, z poszukiwań podróży i wizyty w galerii, coraz trudniej wciskać się w oszałamiający popyt na kolekcji”.

Blogów i modaBlogów i moda

Blogi, prywatne strony”, zwykle utrzymywane kosztem indywidualnego regularne wpisy, komentarze, opisy zdarzeń, lub innych materiałów, takich jak grafiki lub wideo, w którym wpisy są zwykle wyświetlane w odwrotnym porządku chronologicznym.” Obecnie, istnieją miliony blogów mody na całym świecie, które są regularnie uzupełniane nowymi trendami mody. Skuteczność bloga z powodu jego silnej osobowości, osobistej, popularnej i elitarnej punktu widzenia. Swoim ciekawym doświadczeniem oferuje czytelnikom możliwość wyrazić swoją opinię i zakwestionować krytycy mody.

Aktualizacje blogerów mody w te dni również zachęcić zaangażowanie czytelników w proces projektowania mody, tak jak one wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Pozytywne opinie od tych wpływowych osób jest to, że agencja reklamowa nie może kupić. Komentując powszechne hałasu bloger, bloger BryanBoy mówi, “Jeśli wysyłam tweet, w ciągu kilku sekund czytelników będzie odpowiadać i zajmuje się nimi z projektantem.”

Żywo pokazów mody

Ponieważ coraz więcej marek i projektantów oferują żyć streamingu online powtórka pokazuje, przeciętny człowiek może docenić i cieszyć się całe doświadczenie. Instagram i aktualizacji Facebook napisał widzowie prosto z pasa startowego, pomagać ludziom należą, i zachowywać się tak samo, jak te usiąść i cieszyć się show na żywo. W ten sposób każdy ma taki sam dostęp do domeny moda, zmienia się charakter tygodniach mody. Oczywiście, online, transmisja na żywo, nie może zastąpić duże doświadczenie i Marvel oglądać pokaz mody wideo, ale to na pewno daje projektantów i marek jest o wiele większy wpływ. A ponieważ internet stał się integralną częścią naszego życia w tych dniach, mówimy, przejść na cyfrę!

Najbliższych dniachNajbliższych dniach

Social media, blogi, streaming tv i aplikacji mobilnych bardzo dużo jest obecny w branży mody. Marki i projektanci mogą łatwo skontaktować się z konsumentów na podstawie danych. Mogą one zrozumieć ich wymagania, i wziąć komentarze i opinie. Z ust do ust w Internecie rozprzestrzenia się jak wirus. To pomaga zwiększyć rozpoznawalność marki, lojalność i promocja do szerszej bazy konsumentów. W różnych portalach społecznościowych i dają nieograniczone dostępność dla każdego show dzieje się na całym świecie. Nawet projektanci z najbardziej miast łatwo dostać się do najgorętszych trendów mody, a wszystko dzięki najnowszej technologii, które mają ogromne zmiany w tym, jak ludzie biorą i kupują moda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *