Jesteśmy w sieciach społecznościowych: marek luksusowych uczyć się nowych mediów-platformy

Jesteśmy w sieciach społecznościowych: marek luksusowych uczyć się nowych mediów-platformyBył czas, kiedy top-gwiazda filmowa zaprezentowała luksusowy modny trend, a widzowie będą zachwyceni temat linii odzieży. Czasy się zmieniły. Teraz ludzie, którzy mają wysokie dochody, w połączeniu z wykorzystanie social media jako czynniki skłoniły luksusowych z branży fashion, aby zmienić swój kurs i stają się bardziej dostępne dla szerszej, globalnej kręgu odbiorców. Również, przemysł luksusu wcześniej był ściślejszą kontrolę wizerunku marki, ale i jak social media, Buzz rosły na całym świecie, stają się one bardziej podatne na głosy klientów, trendów, perspektyw i w ogóle światopoglądu. Klienci teraz monitorować online dialogu.

Portalach społecznościowych, zagrożenie dla luksusowych marek?

Wraz z pojawieniem się mediów społecznościowych, widzieliśmy wzrost autorytetów w różnych gałęziach przemysłu, które, mimo, że nieznany światowej gwiazdy, istnieje wiele zwolenników, zainteresowanych ich opinie o produktach. To również świadczy klientom pewność dyskutują, a nawet krytykują ekskluzywne luksusowe moda marki znanych platform społecznych z bardziej szeroki zasięg, który naprawdę mieć wpływ na wybór swoich rówieśników, którzy oczekują kupować te marki. Według raportu Deloitte, w social media boisko do gry, “inwestując więcej siły w rękach konsumenta z platformą, która pozwala im robić zakupy na ich warunkach, kiedy i gdzie chcą, podczas gdy zapewnienie przejrzystości cen”.

W raporcie czytamy, że wzrost dostępnych informacji na temat marek podniósł oczekiwania klientów w stosunku do ceny i cena, która poważnie podważa wyłączności. Elizabeth Kanon, założyciel i prezes zbiorowe mody, mówi, że luksusowych marek zostały zobaczyć prawdopodobne skutki social media. “Jeśli marka luksusowych jest strona Facebook? Jak powinny współpracować z blogerami? Jak należy markami tłumaczyć ich pracę w trybie offline sklepie w piersiach sklepie internetowym?” Kanon mówi.

Druga strona social mediaDruga strona social media

Podczas gdy jeden z klientów na całym świecie wzrosła z powodu obecności w social media, luksusowe marki mogą korzystać z tych samych kanałów, aby wdrożyć nowe produkty na całym świecie. To może od razu ugasić pragnienia klientów, którzy wcześniej musieli czekać modnych linii, aby dotrzeć na swoje miejsce na rynku. Na przykład, Instagram, który jest w pełni załadowany z efektami wizualnymi, sprawia, że aplikacja społecznościowa doskonałe miejsce dla marek luksusowych.

Według raportu firmy Deloitte”, luksusowej marki Michael Kors raz pierwszy użył Instagram w 2013 roku, i ta marka zobaczył ją zwiększyć zwolenników 16 razy. Louis Vuitton, Gucci i Nike mają profile na Instagram z milionami wyznawców. Innymi markami, które szybko przystosowały się korzystać z Internetu i budować obecność w social media są trener, Kate Spade i Tori Birch. Ponadto, media społecznościowe mogą pracować na rzecz luksusowych marek, tak jak klienci zmuszeni dzielić marki wiadomości z asortymentem za pomocą internetowych platform lub z ust do ust, co ostatecznie prowadzi do ewangelizacji marki. Jeszcze jeden powód social media nie mogą być ignorowane w tym, że ludzie, którzy korzystają z platformy społecznościowe również skłania się do internetowych sklepów i luksusowych marek muszą być częścią tego globalnego zjawiska dla dalszego wzrostu i przetrwania.

Zwiększyć zasięg na rynku

Luksusowe marek mody wcześniej używany, aby zrobić pieniądze w dużej mierze od ameryki północnej i Unii rynków, ale według danych Deloitte, globalnej klasy średniej w krajach rozwijających się rynkach stale się rozwija. Według agencji euromonitor wykazały luksusowe udział w rynku w regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie i w Afryce wzrosły o 19% w 2013 roku. Liczba ta, jak się oczekuje, wyniesie 25% w 2025 roku dla rynków rozwijających się, które obserwuje się także wzrost aktywności w social media. Konsultingowe firmy ovum, mówi, że konsumenci na rynkach rozwijających się skupić na sieci społecznościowe do obsługi klientów, w porównaniu z ludźmi w krajach rozwiniętych – przyczyna marek luksusowych trzeba wykroić politykę social media, skupiając się na rynkach rozwijających się. Według saver zapewnia w kolejnych artykułach, w ciągu najbliższych kilku lat, luksusowych z branży fashion może pojawić się wzrost inwestycji w inteligencję społeczną, widząc wpływem interaktywnej komunikacji odgrywają dużą rolę wśród klientów.

Jaki luksusowych marek w social media?

Badania saver zapewnia w kolejnych artykułach pokazuje, że Chanel, Dior, Calvin Klein, Louis Vuitton i Ralph Lauren piątce najlepszych luksusowych marek, które zajmują wysokie parametry widoczności społecznej, rozwoju, aktywności społecznej i treści. Tiffany & Co., Burberry, Gucci, Paul Smith i Rolex pozbyć się w TOP 10 listy zawartej na 12-miesięczny okres, zakończony w sierpniu 2015. Według saver zapewnia w kolejnych artykułach, istnieje wiele drogich marek, które nie jest bardzo aktywny na Twitterze i Facebook, ale są marki, które są wiodącymi show. Burberry i Tommy bardzo aktywni na Twitterze, średnio 4.5 tweetów dziennie. Na Facebook, Michael Kors i Christian między siedem i 11 postów dziennie. Jeszcze jednym ważnym czynnikiem, który ciągnie klienta do sieci społeczne profili marki jest spis treści. Treści wizualnych, takich jak zdjęcia, obrazy, linki, filmy i statusy mówią, że najbardziej efektywne rodzaje Treści dla większości marek.

Publicznością social mediaPublicznością social media

Obecność marek w social media jest o wiele ważniejsze, niż to, co mówią naukowcy, głównie dlatego, że luksusowe moda publiczność składa się głównie z kobiet, które, jak mówią, być bardzo aktywni na portalach platformach. Są one również głównymi celami luksusowych marek. Sprawdzian z EliteDaily wykazały, że młode kobiety często są zainteresowani w pomocy firmom w opracowywaniu przyszłych produktów i usług, pokazując swój zapał do luksusu udział marki. Badanie wykazało również, że kobiety te były zainteresowane pobierania luksusowe oryginalne aplikacje. Ich interakcji z marką w social media. Mężczyźni też nie odstają od social media, ale saver zapewnia w kolejnych artykułach uważa, że współpracują z różnymi markami z tych, którzy odwiedzają kobiety. Zgodnie z oczekiwaniami, ludzie mówili o Breitling, Paul Smith, bardziej Salvatore Ferragamo, podczas gdy kobiety omówione Chloe, DKNY i Tiffany & co.

Jak tam Indiach?

W Indiach, rynek luksusu marki szacuje się dotknąć nas do 2015 roku 15 miliardów dolarów, według raportu w Kearney. Ale social media szaleństwo jeszcze, aby nadrobić zaległości z Indii-centric marek lub lokalnych graczy. Istnieje kilka projektanci mody, jak-Ja Gupta i Masaba i Qureshi, które mają setki zwolenników na social media i zapewnić reakcję na każdą aktualizację.

Gdzie Indie daleko w tyle-to brak silnej klasy lux społeczność blogów. Blogerzy, którzy w końcu stają się autorytetów, odgrywają ważną rolę w modzie komunikacji w globalnych skryptów. Ale w Indiach, moda nadal zależy od mediów tradycyjnych, jak magazyny o modzie, stylu życia, suplementów diety, itp Ponadto, rynek jest silnie uzależniona od gwiazdy. Jednak, jak i w portalach społecznościowych nabiera tempa w kraju, to nie będzie to zbyt długo, gdy marek zaczynają wchodzić w interakcje z indyjskiej publiczności na platformach społecznych.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *